Re: Problem po zmianie obudowy

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 12:40:09 MET DST

Łukasz napisał(a):
> Witam, postanowiłem zmienić obudowę w swoich komputerze na większą,
> wydawało mi sie że ta operacja jest prosta - jednak myliłem się :(
> Po przełożeniu wszystkich komponentów komputer nie chciał się
> uruchamiać, dopiero po zresetowaniu biosu uruchomił się ale nie do
> końca, zatrzymał się przy ładowaniu windows xp (migał czarny kursor i
> dalej nic), uruchamianie w awaryjnym też nic nie pomogło.
> Postanowiłem sprawdzić czy wszystkie komponenty są sprawne, przełożyłem
> dysk, grafikę, ram, procesor do innego komputera i o dziwo system
> startuje. Zasilacz tez jest ok.

Złóż komputer całkowicie poza obudową, na stole i uruchom, wtedy
zobaczymy.Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy stawiać dysku twardego
pionowo

> Po wielu kombinacjach, opcją napraw z płyty udało mi się uruchomić
> windows, jednak system nie chodzi jak powinien, strasznie długo się
> uruchamia, potem jest już prawie ok, bo nie wykrywa mi zintegrowanej
> karty sieciowej, występuje jakiś błąd w "sterowniku BIOS zarządzania
> systemem microsoft" oraz w "rozszerzonym kontrolerze hosta do USB via"
> (chyba te od płyty głównej). Ponowna instalacja sterowników nic nie
> zmienia.
> Wydaje mi się że jest to problem z płytą główną, czy jest możliwe że coś
> źle podłączyłem?

Jeśli uruchomisz kompa poza obudową i objawy będą dalej występować, to
masz problem ze sprzętem i wtedy bedziemy szukać

radeon 9200.

Jak rozumiem system możesz uruchomić.Jeśli tak to wywal stery od tej
karty i zainstaluj te co są w systemie.Miałem już parę przygód z tą
kartą i wymiana sterów na __starsze__ albo te w systemie(jesli mówimy o
Windows XP) pomagała

Tomaszek