Problem po zmianie obudowy

Autor: Łukasz <dzieciolek_at_op.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 12:12:31 MET DST

Witam, postanowiłem zmienić obudowę w swoich komputerze na większą,
wydawało mi sie że ta operacja jest prosta - jednak myliłem się :(
Po przełożeniu wszystkich komponentów komputer nie chciał się
uruchamiać, dopiero po zresetowaniu biosu uruchomił się ale nie do
końca, zatrzymał się przy ładowaniu windows xp (migał czarny kursor i
dalej nic), uruchamianie w awaryjnym też nic nie pomogło.
Postanowiłem sprawdzić czy wszystkie komponenty są sprawne, przełożyłem
dysk, grafikę, ram, procesor do innego komputera i o dziwo system
startuje. Zasilacz tez jest ok.
Po wielu kombinacjach, opcją napraw z płyty udało mi się uruchomić
windows, jednak system nie chodzi jak powinien, strasznie długo się
uruchamia, potem jest już prawie ok, bo nie wykrywa mi zintegrowanej
karty sieciowej, występuje jakiś błąd w "sterowniku BIOS zarządzania
systemem microsoft" oraz w "rozszerzonym kontrolerze hosta do USB via"
(chyba te od płyty głównej). Ponowna instalacja sterowników nic nie zmienia.
Wydaje mi się że jest to problem z płytą główną, czy jest możliwe że coś
  źle podłączyłem?

Moja konfiguracja:Epox 8k9ai, Athlon 2600+, 512 mb ram, radeon 9200.

--
Łukasz