Re: Jaka nagrywarkę DVD kupić ?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 12:22:30 MET DST

PCMANIAK napisał(a):
Na markach się nie
> znasz, bo za Twój rozum w tym systemie decydują kapitaliści.

Dosadnie, ale braku słuszności nie można Ci zarzucić.Szkoda, że mało
ludzi to widzi:-(

> Różnimy się tym ja i Ty, że ja poznam markę dostając produkt do ręki, a Ty
> po długim czasie, gdy uda się jej wyrobić opinię. Tyle, że im więcej takich
> jak Ty, tym więcej szajsu na rynku, bo jakościowo dobre produkty nigdy nie
> zwyciężą (po prostu przejdą niezauważone).

Brawo!! Dokładnie

Ja dodam tak od siebie, że swego czasu były dostępne u nas płytki firmy
Vakoss(CDR, 700MB), nie były one drogie, a jakość ich była rewelacyjna
co potwierdza moich kilkadziesiąt, które nawet teraz po kilku latach w
testach wypadają świetnie(ilośc błędów nie zmieniła się wcale!!) Żadnej
mi nie spalił nawet mój pochrzaniony LiteON(LTR 52327S - straszny
syf).Dowiodłem empirycznie, że te płytki są(były)rewelacyjne.Niestety,
już nigdzie nie spotykam Vakossów :-( Szkoda. A np.taki Philips napsuł
mi nerwów i trochę kasy zmarnowałem:-/ Potwierdzam zatem słuszność
Twojej teorii w 101%!!

Tomaszek