Re: Jaka nagrywarkę DVD kupić ?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 11:46:44 MET DST

Użytkownik "Fiman" <fimanWYTNIJTO@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
news:1a82.00000100.44d5276a@newsgate.onet.pl...
> Ciekawe co dobrałeś wg. wskazówek?
> Chętnie posłuchamy. Może Verbatim, albo TDK, albo Philips a nie daj Boże
Sony?

Spore różnice między nimi. Podczas testów zwróciłem także uwagę na to, że
pewne marki są robione gdzie indziej przez bardziej znane koncerny, a te
"markowe" bywają grosze niż niejedna mniej znana marka. Na markach się nie
znasz, bo za Twój rozum w tym systemie decydują kapitaliści. Uświadomiona
osoba podałaby jeszcze firmy takie jak: MAXELL, Memorex, Emtec i kilka
innych prawie nie znanych na naszym rynku.

Różnimy się tym ja i Ty, że ja poznam markę dostając produkt do ręki, a Ty
po długim czasie, gdy uda się jej wyrobić opinię. Tyle, że im więcej takich
jak Ty, tym więcej szajsu na rynku, bo jakościowo dobre produkty nigdy nie
zwyciężą (po prostu przejdą niezauważone).

Zrozumiał?