Re: Jaka nagrywarkę DVD kupić ?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 10:48:14 MET DST

Fiman napisał(a):
> Toteż nie wierzę i nigdy nie wierzyłem w wyciąganie wniosków z jakiś programów
> co o niczym nie mówią. Takiej dyskusji jak o PIE/PIF nigdzie nie widziałem a
> tylko na amatorskich forach. To jest błazenada i zdaj sobie z tego sprawę.

ROTFL:-) To weź kup płytkę Millenium Green(więszkego syfu jeszcze nie
widziałem:-) ) Nagraj ten syf na jakimś Lite-On'nie, zobacz jak wysokie
wartości występują( a na pewno będą przekraczać normę znacząco) i
odtwórz taką płytkę:-) Ale będzie śmiechu, a jaki płacz(dlaczego ja nie
mogę odczytać swoich ważnych danych!!) Pełne zaskoczenie, nie?

Tomaszek

PS: Jesteś może czytelnikiem Komputer Świata?