Re: Internet radiowy, dzielenie komputerów

Autor: Pawel Piotr Czapski <pczapski_at_remove.op.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 10:40:43 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Używam jednego D-Linka i działa, ale w sieci o małym
> obciążeniu. Po Internecie krążą opowieści o D-Linkach
> zawieszających się w czasie routowania intensywnego
> ruchu, np. peer-to-peer dla kilku podłączonych komputerów
> jednocześnie.
>
> Inna sprawa, że mojego Linksysa jestem w stanie powiesić
> jednym komputerem przesyłając 1 GiB danych. Nie ma chyba
> sprzętu niezawodnego ostatnimi czasy.

podobnie bylo z moim Zyxel P314. Kupilem go za morzem w czasach, gdy
pewna firma na Ursynowie chcial za niego prawie 10x wiecej. Uzywalem go
prawie 2 lata. Przyszly czasy P2P i sie zaczely problemy, ogromne pingi
i ciagle resetowanie router'a. Wydaje mi sie, ze producenci powinni
informowac takze o innych parametrach router'ow.

--
Best regards, Serdecznie pozdrawiam,
Pawel Piotr Czapski, SP5EPD, Singapore,