SAMSUNG SM960BG - opinie

Autor: OtoJa <devastato_at_go2.go2.go2-lalala.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 10:56:26 MET DST

Witam

Czy ktos z Was posiada ten model monitora?
SAMSUNG SM960BG - opinie

Ja posiadam i powiem szczerze ze nie jestem zbytnio zadowolony. Przy roznego
rodzaju szybkiej grafice trojwymiarowej, wystepuje efekt nakladania na
siebie obrazow - tak jakby jeden obraz nie zgasl a juz pojawial sie drugi
(nie jest to typowy efekt smuzenia wg mnie). Nie wiem czy trafilem na
wadliwy egzemplarz czy ten typ tak ma:/ Tak samo przy przewijaniu z gory na
dol i odwrotnie stron internetowych np z kolorem czarnym, wystepuje ten sam
dziwny efekt.

Prosze o inne opinie.

O.