Re: Literatura komputerowa - Alternatywa dla Chip-a

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 10:14:56 MET DST

Niedługo wszystko będzie takie jak Komputer Świat:-( Niestety to
pokolenie "idzie w świat" I miałem tego niestety naoczony przykład.Jeden
gnojek(wtedy miał 17 lat) się mnie spytał jaką ma grafikę do kompa
wybrać(tylko grał na kompie, a więc potrzebował czegoś mocnego).Jak mu
powiedziałem, żeby wziął coś tam(już nie pamiętam, to było jakieś 2 lata
temu) to mnie wyśmiał i wybrał coś co zajęło w tym szmatławcu pierwsze
miejsce.Pokazał mi jaką to ma fajną kartę, bo "ludzik narysowany na
radiatorze jest jest cool" :-) Poprosił mnie, żebym zainstalował mu tą
kartę, włożyliśmy, zainstalowaliśmy sterowniki.Spostrzegłem, że karta
niesamowicie się grzeje i mówię, żeby założył na to jakiś cooler, bo
karta mu się sfajczy.Powiedział, że głupi jestem bo na rysunku w KŚ nie
ma coolera i żebym się nie odzywał jak nie umiem mu zainstalować
karty.Karta sfajczyła się po dwóch tygodniach i było na mnie, bo nie
umiem zainstalować karty graficznej i jestem głupi:-)

A czego się innego spodziewać: fidonet umarł, Bajtek umarł, Top Secret,
Secret Service upadły:-((( Windows wszędzie z niebieskiem stylem bo jest
domyślny(pewnie częśc nawet nie wie, że można to zmienić a nawet
wyłączyć:) ) Internet stał się kolorowym bilboard'em reklamowym, w
telewizji sieczka(pamiętacie Telewizję Edukacyjną w we wtorki i czwartki
w TVP 1? wtedy człowiek mógł się czymś zainteresować!!), seriale,
telenowele i filmy sensacyjne, Jewropa się pcha....

Ale to ja jestem głupi.... amen

Tomaszek