Literatura komputerowa - Alternatywa dla Chip-a

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:44:54 MET DST

Witam wszystkich

Wlasnie w tym miesiacu skonczyla mi sie prenumerata Chipa i chcialbym ja
zmienic na cos bardziej wartego uwagi, bo Chip od jakiegoś czasu
znacznie się popsul, a objawia sie to zmniejszeniem ilosci stron i
zwiekszeniem reklam. Zalezy mi na jakiejs gazecie komputerowej o
tematyce ogolnej z poradami, jakimis ciekawymi artykulami i informacjami
ze swiata komputerowego. Jedyne co zauwazelm z takich gazet na polskim
rynku, to Chip i PC World Komputer.

Czy moglibyscie powiedziec, czy jest jeszcze jakas literatura tego typu
na polskim rynku?

Kolejne pytanko, dla czytelnikow PCWK. Czy ta gazeta warte jest
czytania, bo obecny miesiac trafil sie jakis jubileuzowy , wiec chyba
sie postarali dac jakies ciekawe artykuly i wiecej stron(przynajmniej z
tych kilku artykulow ktore przeczytalem). Czy w pozostale miesiace takze
trzymaja taki sam poziom gazety, czy tylko od okazji, do okazji?

Pozdrawiam
Paweł