Re: Internet radiowy, dzielenie komputerów

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 02:39:51 MET DST

> Bzdura.

Oj, oj! Zaraz bzdura. Więcej wyrozumiałości dla ludzi
o innych poglądach.

> Jeden komputer uzytkownika ssajacego dniami
> i nocami z P2P [a jak ogranicznone to z FTP, HTTP, P2M, IRC
> itp] wysyci lacze praktycznie w 100%. Natomiast kilka
> komputerow w domu czlowieka innego niz ssacz permanentny
> i korzystajacego z roznych komputerow do normalnego uzywania
> sieci jako medium informacyjne nie zuzyje nawet 10% tych zasobow.

Wszystko się zgadza. Są różni użytkownicy. Ale trzeba patrzeć
statystycznie. W dużej grupie użytkowników te różne opcje
się uśredniają. Ja nie podawałem rzeczywistych liczb, bo to nie
jest ważne. Chodzi o sposób podejścia do tematu.
Tak jak napisałem działają wszystkie sieci o konfiguracji
gwiazdowej. Nie tylko internet, ale i np. telefonia.

> na laczu 2 mbit podpinamy 40 ludzi nazywanych pogardzliwe
> uzyszkodnikami

To niestety się zgadza. Jest wielu takich dostawców, ale
to zwykła nieuczciwość i chyba w miarę rozwoju różnych
sposobów dostępu konkurencja ich "wykosi" (mam nadzieję).

W sumie zgadzam się z Twoimi argumentami. Jest wielu oszustów
próbujących szybko zbić kasę. Ja pisałem o ogólnych, teoretycznych
zasadach, które jak to teoria nie zawsze są w zgodzie z praktyką.

Pozdrawiam

--
Remek