Re: problem z kartą WLAN

Autor: Jean-Paul <spraycheck_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 01:04:52 MET DST

Od razu mówię, że z Knoppixem LIVECD ta karta nie działa.
Sprawdzałem pare h temu. Pewnie trzeba samemu skomplikowac sobie stery
z kodu źródłowego (do wszystich kart z chipsetem rt2500)
Co do Windowsów to miałem identyczny problem. Jego rozwiązanie jest
jednak oczywiste:
Zdobądź najnowsze stery ze strony MSI. :]
Polcam odpalić przez setup.exe (a nie brać same stery z katalogu
drivers)Dostaniesz dobry program do połączeń. Mówie "dobry" bo
połączenie jest stabilniejsze niz przez std windowsowa usluge. I
wcale nie jest oczoje*ny.. :P
Pozdrawiam