Re: problem z kartą WLAN

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 21:52:14 MET DST

nienamyslony <nienamyslony@gazeta.pl> wrote:

> pożyczyłem od znajomego karte WLAN (MSI PC54G2) chcąc sprawdzić czy
> jestem w zasięgu bezpłatnej sieci beprzewodowej w moim mieście i mam
> problem. karte mi wykrywa ale nie mogę jej zainstalować "do końca",
> to znaczy w pewnym momecie przerywa instalacje i wyskakuje coś takiego
> w oknie kreatora urządzeń:
>
> "wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia. Plik INF albo zestaw lub
> element informacji o urządzeniu nie jest zgodny z podaną klasą
> instalacji".

            Pytanie srednio sprzetowe. Ta karta jest AFAIK na Ralinku RT2500
wiec sciagnij sterowniki i aplikacje zarzadzajaca typu generic od
producenta chipsetu. Te firmowane przez producentow karty zazwyczaj
wprowadzaja tylko oczoje*e kolorki i dodatkowe bugi. To tak jak z kartami
graficznymi: i tak najpewniejsze stery sa od bezposrednio od ATI czy
nVidii.

No i jeszcze jedno: dla wiekszosci nowych kart stery i aplikacje
zarzadzajaca instaluje sie przez zintegrowany setup PRZED intalacja sprzetu
w slocie, a nie po. Pisze o tym jak byk w wiekszosci instrukcji obslugi,
ale kto by sobie takimi glupimi rzeczami glowe zawracal :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl