Re: Karta graficzna - jaka?

Autor: Tommygun <pepesh|malpa|o2.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 23:38:06 MET DST

Użytkownik "Paweł" <geres@op.pl> napisał w wiadomości
news:eb2mc5$pup$1@news.onet.pl...

> Wiem, że nowsze gry mi nie pójdą. A czy wejdzie mi do tej płyty AGP 2
> czy jakieś inne? Wiem, że w drugim kompie mam AGP 8 i karty są
> fizycznie inaczej zbudowane.
> Inne parametry: Pentium III 450, 256RAM. Czy jeszcze jakieś są
> potrzebne?

Najlepiej kup sobie takie coś:
http://www.allegro.pl/item119533553_creative_anihilator_pro_geforce_256_32mb_ddr.html
zaznaczam ze to jest tylko przyklad i nie mam nic wspolnego z ta aukcja,
jednak to co tek koles tam napisal jest calkowita prawda, mialem kiedys,
dawno temu taka karte, i na podobnym sprzecie i nie bylo mocniejszego GF
2MX. Poza tym jesli kupisz jakas drozsza karte typu radeon 9000/9200 to
na pewno przeplacisz a na wydajnosci nie zyskasz przy PII 450, najlepiej
jakbys jeszcze dokupil drugie 256 ramu to moze i lepsze gierki typu NFS
Underground1 by chodzily (a moze i nie, nie chce mi sie sprawdzac
wymagan systemowych dla tej gry), w kazdym razie wiecej ramu nigdy nie
zaszkodzi. GF 256 DDR goraco polecam bo jej wydajnosc jest zblizona do
GF2TI i nie warto przeplacac za jakies radeony ktorych mocy nawet nie
wykorzystasz, jeszcze warto by bylo sie rozejrzec za radeonem 7500 ale
na DDR jesli wogole takiego znajdziesz.