Re: Karta graficzna - jaka?

Autor: Paweł <geres_at_op.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 20:00:38 MET DST

Użytkownik "PCMANIAK" <pcmaniak@onet.eu> napisał w wiadomości
news:eb2fjd$bk3>
> Jesli masz AGP v1.0 to najprawdopodobniej pracuje na 3.3V i ma prędkość
> 1x/2x.
> Będzie trudno coś wydajnego znaleźć - obecne karty działają na AGP 3.0 8x
> 0.8V i nie możesz ich stosować. proponuję szukać na Allegro wg tego typu
> gniazda. Powinny być jakieś GeForce2 lub Radeony do kupienia poniżej 100
> zł
> (więcej wydawać się nie opłaca). Należy jednak pamiętać, że gry mogą nie
> chcieć działać nie tylko ze względu na grafikę. Masz nietypową płytę i nie
> podałeś reszty parametrów.

Wiem, że nowsze gry mi nie pójdą. A czy wejdzie mi do tej płyty AGP 2 czy
jakieś inne? Wiem, że w drugim kompie mam AGP 8 i karty są fizycznie inaczej
zbudowane.
 Inne parametry: Pentium III 450, 256RAM. Czy jeszcze jakieś są potrzebne?

Chce się jeszcze zapytać jakie parametry są ważne w kartach graficznych i
jakie są uważane za dobre - w ogóle się na tym nie znam.

Pozdrawiam
Paweł