Re: Internet radiowy, dzielenie komputerów

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 22:58:07 MET DST

d4rqu napisał(a):

> Napisz krotko na temat.
> 1. Pierwsza sprawa odnosnie routeru d-linka: czy router "piszczy"
> podczas pracy?

Piszczy. Przy czym moje pytanie brzmi: Słyszałeś to piszczenie, czy czytałeś
o nim? Słychać je tylko i wyłącznie w idealnej ciszy jako pogłos. Coś w
rodzaju "szumu" TV kiedy przechodzisz obok sklepu RTV. Pomijalny.
Praktycznie zapomniałem o tym, dopiero ty mi przypomniałeś.

> 2. Ktos wczesniej nazywal mnie zlodziejem? Czy wedlug ciebie jak
> podziele sobie neostrade to tez bede zlodziejem? Sprawa wyglada tak ze
> ja wole placic 25zl i miec jedno pasmo na 3 komputery, niz 75zl i miec
> 3 pasma. U mnie i tak nikt nie sciaga plikow, tylko www, e-mail, wiec
> chyba wszystko jasne...

Neostradę wolno dzielić zgodnie z umową w jednym lokalu. Ważne jest co
podpisujesz, a nie to co ty uważasz za słuszne. Nie podoba ci się - nie
podpisuj. Podpisałeś - dotrzymaj umowy.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275