Re: Internet radiowy, dzielenie komputerów

Autor: d4rqu <d4rqu_at_op.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 20:39:46 MET DST

Napisz krotko na temat.
1. Pierwsza sprawa odnosnie routeru d-linka: czy router "piszczy"
podczas pracy?
2. Ktos wczesniej nazywal mnie zlodziejem? Czy wedlug ciebie jak
podziele sobie neostrade to tez bede zlodziejem? Sprawa wyglada tak ze
ja wole placic 25zl i miec jedno pasmo na 3 komputery, niz 75zl i miec
3 pasma. U mnie i tak nikt nie sciaga plikow, tylko www, e-mail, wiec
chyba wszystko jasne...