Re: Jaka nagrywarkę DVD kupić ?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 23:00:55 MET DST

Fiman napisał(a):

> Po Twoim ostatnim pytaniu - jak płytka DVD utrzymuje sie w pionowo ustawionym
> napędzie - zwątpiłem co twoich rad w zakresie DVD, DVD RW - panie Atlantis

A co to ma do rzeczy? ;) Ja się interesuję samym procesem zapisu i tym
co zrobić, żeby jakość była jak najlepsza.
Zwyczajnie nie musiałem sobie zaprzątać nigdy głowy takimi głupotami jak
montowaniem napędu pionie. ;) Nie sprawdziłem empirycznie, więc
zapytałem - proste.
Jeśli dla kogoś coś takiego już podważa moją wiarygodność - nie ma
sprawy, nie musisz wierzyć w to co piszę. :)

# /George Orwell - Rok 1984/