Re: kontroler usb 2 - problem z wejsciem wewnetrznym

Autor: <dodo.rtx_at_gmail.com>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 18:33:25 MET DST

Poczytalem troche na temat kolorkow kabli i nijak sie one maja do tego
co ja mam we wtyczce. Standardowo powinny to byc czarny, czerwony
zielony i bialy. U mnie jest pomaranczowy, zielony, bialy i niebieski.
Pomaranczowy oznaczony jest jako KSP (byc moze napiecie). Na
kontrolerze tak jak napisalem wczesniej mam 5 pinow nieoznaczonych w
zaden sposob. Przeczytalem gdzies, ze kiedy mamy piec kabli (dwa
czarne), to czarne nalezy polaczyc i wpiac pod ground. Wiec nasowa mi
sie taka mysl ze dwa piny na tym kontrolerze nalezaloby zmostkowac i
podlaczyc pod zyle masowa w kablu czytnika, tylko jak to zrobic bez
uzywania miernika, skoro kolory na kablu od czytnika sa niestandardowe,
a piny na kontrolerze nieoznaczone... :/

Kupujac kontroler nie myslalem ze bedzie sie trzeba bawic w malego
elektronika zeby go podlaczyc. Mam nadzieje ze ktos mnie poratuje bo
sam juz poczytalem co bylo do przeczytanie i nie wiem co dalej zrobic...