Re: ASUS P5WD2 PREMIUM i Core Duo ?

Autor: OtoJa <devastato_at_go2.go2.go2-lalala.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 18:19:09 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał :

> Bardzo niewiele płyt LGA 775 wyprodukowanych przed premierą
> Conroe obsługuje Core 2 (po o tego pewnie Ci chodzi, a nie
> o Core Duo). Z produktów ASUSa tylko kilka modeli, na ich WWW
> kiedyś była pełna lista.

Tak, masz racje o to mi chodzilo. Nie wiadomo czym to jest spowodowane? Niby
odstawka ta sama, a jednak nie pasuje.
Czy to nie jest tak, ze Intel chce sprzedac wiecej nowych chipsetow plyt
glownych? Nie mozna dostosowac BIOS'ow starych?
Pytam, bo nie wiem :) Jak ktos wie, z checia przeczytam odpowiedzi.

Pozdrawiam
O.