pytanie z dziedziny napiec i pradow :)

Autor: Voodoo <v.o.o.d.o.o_at_poczta.fm>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 09:22:27 MET DST

Witam

jako ze jestem zielony w sprawach zasilaczy a kolega ostatnio powiedzial
mi cos interesujacego , otoz kupilem sobie radka 9800 pro ale mam obawy
czy moj sprzet go udzwignie ( czy zasilacz 300 W feel'a da rade ) anyway
kolega twierdzi ze da na styk i ze nawet jak nie da rady to nic sie nie
stanie tzn nie spali sie karta ani zadna inna czesc blaszaka , beda
tylko zaklucenia w pracy komputera .... i tu moje pytanie czy to prawda
? nic nie powinno sie spalic ? karta nie ma gwaracji wiec to dla mnie wazne

pzdr

Voodoo