Re: pytanie z dziedziny napiec i pradow :)

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 10:05:10 MET DST

Użytkownik "Voodoo" <v.o.o.d.o.o@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:eb1gu9$1ag3$1@news2.ipartners.pl...
> Witam
>

> jako ze jestem zielony w sprawach zasilaczy a kolega ostatnio powiedzial
> mi cos interesujacego , otoz kupilem sobie radka 9800 pro ale mam obawy
> czy moj sprzet go udzwignie ( czy zasilacz 300 W feel'a da rade ) anyway
> kolega twierdzi ze da na styk i ze nawet jak nie da rady to nic sie nie
> stanie tzn nie spali sie karta ani zadna inna czesc blaszaka , beda tylko
> zaklucenia w pracy komputera .... i tu moje pytanie czy to prawda ? nic
> nie powinno sie spalic ? karta nie ma gwaracji wiec to dla mnie wazne

Powiem tak: nie wiem czy akurat ten zasilacz da sobie rade akurat z tą kartą
(to zależy też od reszty komponentów). Ale wiem, że kiepski zasilacz (marnej
jakości, niekoniecznie małej mocy) MOŻE zniszczyć większość elementów
komputera, jeśli będzie pracował pod dużym obciążeniem.

Na temat tego FEEL'a się nie wypowiem (bo są tu na grupie więksi znawcy),
wydaje mi się jednak że powinieneś się wystarać co najmniej o jakieś markowe
350W - jednak, jak powiedziałem, nie wiemy nic o reszcie Twojego komputera
;]

--
Pozdrawiam
Brovar