problem z kartą WLAN

Autor: nienamyslony <nienamyslony_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 18:53:09 MET DST

witam

pożyczyłem od znajomego karte WLAN (MSI PC54G2) chcąc sprawdzić czy jestem w
zasięgu bezpłatnej sieci beprzewodowej w moim mieście i mam problem. karte
mi wykrywa ale nie mogę jej zainstalować "do końca",
to znaczy w pewnym momecie przerywa instalacje i wyskakuje coś takiego w
oknie kreatora urządzeń:

"wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia. Plik INF albo zestaw lub
element informacji o urządzeniu nie jest zgodny z podaną klasą instalacji".

czy ktoś się spotkał z czymś takim?
próbował w różnych gniazdach PCI na płycie, wyjmowałem kartę LAN z płyty,
instalowałem raz sterowniki z dołączonej płyty raz z internetu i dalej
nic... karte wykrywa ale nie kończy instalacji a co za tym idzie nie mogę
nawiązać połączenia z siecią, co robie źle ??