Re: Przeniesione dane = uszkodzone dane!

Autor: SeBoL <sebol-86_at_[cut-it>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 21:26:02 MET DST

Użytkownik "Bogdan Szymura" <antyspam@silesianet.pl> napisał w wiadomości
news:5u6gwycbvxee.h19jy4pr1vyk.dlg@40tude.net...

> No to mam dla Ciebie smutną wiadomość. Tutaj cytat z jednego z forów:

<ciach>

Właśnie zrobiłem małą próbe: odłączyłem jeden SATA i poprzeczucałem pare
archiwów pomiędzy dyskami i jest wszystko OK, podłączyłem spowrotem SATA i
dane po kopiowaniu szlak trafiał. Ehh... wszystko co napisałeś się zgadza
;-( Dziwi mnie tylko to, że wczoraj dopiero te 2 dyski zaczęły się gryźć ze
sobą, a są razem podpięte jużod dłuższego czasu (ok. roku). Przynajmniej
wiem już, że test RAMu moge sobie darować. No cóż... dzięki wielkie za pomoc
wszystkim!

PS. 40GB danych poszło... ;-(

Pozdrawiam!