Re: P2 400 MHz vs. Duron 700 MHz

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 21:31:51 MET DST

Michał napisał(a):

> Jeden z najlżejszych Linuxów (Damn Small Linux) działający na RAM-Dysku
> pracuje mi bardziej ociężale, niż optymalnie skonfigurowany WinXP.
> Sprzęt jak w SIGu.

Hmm... A to dziwne... :)
Od kilku dni testuje tego "Damn Small Linuksa" na sprzęcie o wiele
gorszym niż tówj - Cyrix 6x86 PR166+, 64 MB RAM. Przez ostatnich kilka
lat był na nim Windows 98 i jestem prawie pewien, że DSL chodzi na nim
sprawniej, programy szybciej się uruchamiają, chociaż co prawda również
widać rysowanie okienek. ;) Poza tym również testowałem ten system w
wersji live i faktycznie, mulenie było zauważalne. Potem zrobiłem
"dsl-hdinstall" i poprawa jest zauważalna.
Wydaje mi się niemal niemożliwe, żeby tak lekki Linux jak DSL działał
gorzej jak zasobożerny XP. :) Szkoda, że MS nie zrobił wersji live,
wtedy zrobiłoby się porównanie. ;)
Bo co w takim DSL może mulić? Fluxbox? Przecież ile on zajmuje RAMu i
mocy procesora w porównaniu z okienkami XP... :)

# /George Orwell - Rok 1984/