Re: toshbiba czy dell

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak <no_at_co.ty>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 16:03:56 MET DST

Dnia Wed, 2 Aug 2006 17:44:11 +0200, Piotrek napisał(a):

> bo placisz nie tylko za te srobki ale za wiedze :)

nie za wiedzę tylko za to, że serwis jest autoryzowany...

a w tej kwestii offtopicznie - autoryzowany serwis panasonica bawi się
prawie 2 miesiące moją kamerą - narazie kosztowało mnie to 180zł ("naprawa"
nic nie dała za pierwszym razem więc wróciła do serwisu). Płacę za to, że
to autoryzowany serwis i od cholery śrubek w kamerze.

--
Grendel