Re: toshbiba czy dell

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 22:45:41 MET DST

Użytkownik "Dawid 'Grendel' Krysiak" <no@co.ty> napisał w wiadomości
news:wequmut329mj.1d9eqq056kh2n.dlg@40tude.net...
> nie za wiedzę tylko za to, że serwis jest autoryzowany...
> a w tej kwestii offtopicznie - autoryzowany serwis panasonica bawi się
> prawie 2 miesiące moją kamerą - narazie kosztowało mnie to 180zł
> ("naprawa" nic nie dała za pierwszym razem więc wróciła do serwisu).
> Płacę za to, że to autoryzowany serwis i od cholery śrubek w kamerze.

To nastepnym razem kup kamerę JVC.
W styczniu skończyła się gwarancja i odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu
niezgodnosci z umową. W lutym kamera "padła". W lipcu zaniosłem ją do
autoryzowanego serwisu i za darmo została naprawiona moja kamera (padł
przetwornik) i zupełnie za darmo zostałem pouczony abym sam nie rozkręcał
kamery, bo mi się potem śrubki mylą :-)

--
pozdrawiam
karol