Problem z kartą Sound Blaster X-Fi

Autor: wonow <wonow_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 16:05:41 MET DST

Witam,
Posiadam komp z płytą ECS 848P-A, grafika NVIDIA Geforce 5600XT. MAm
system WinXP z SP2. Zakupiłem kartę muzyczną Sound Blaster X-Fi
xtrememusic. Po umieszczeniu karty w komputerze pojawia się ekran z
niską rozdzielczością i małą ilością barw, tak jakby nie było
karty graficznej. W systemie jest konflikt zasobów. Kartę muzyczną
na płycie głownej wyłączyłem w Biosie. Najnowsze sterowniki do
karty muzycznej i graficznej nie pomogły. Czy jest sposób by ten
zestaw współpracował ?