Re: LCD, 20 cali, wide - pomys³y?

Autor: Fred <olalalal_at_oalalalall.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 08:59:45 MET DST

> Zasadniczo jedyne pytanie jakie pozostaje to: jaka firma?

NEC jest najlepszy z 20" panoram

> Fajny.
> Tylko ta szyba straasznie swieci i nie wiem jak wyglada korzystanie z tego
> na dluzsza mete.

zgadza sie, wszystko zalezy od umiejscowienia w pomieszczeniu, jesli za
plecami bêdziesz mia³ jakies swiat³o to bêdzie tragedia

> Alterantywa jest Iyama 20", tez wide, ale bez tej szyby.

iiyama wide 20" ??? a gdzie taka jest i jaki model bo jedyna panorama o
jakiej s³ysza³em to 19" na szajsowatej matrycy TN...

> Jak sprawdzaja sie takie panele z szyba? Bardzo bola te odblaski?
> Dotychczasowy NEC 17" nie mial tej szyby, a jednak okna trzeba bylo
> zaslaniac...

to kiepsko widzê tego neca...

> Doswiadczenia? :-)
> Ps. Jakies inne typy do ok 2k pln (z haczykiem jak widac)? Nuevo?

Philips 200w6CS,Viewsonik VX2025, LG L203WT (ale tylko model na SIPS), Dell
2007WFP