Re: LCD, 20 cali, wide - pomysły?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 11:23:09 MET DST

Fred napisał(a):
> zgadza sie, wszystko zalezy od umiejscowienia w pomieszczeniu, jesli za
> plecami będziesz miał jakies swiatło to będzie tragedia

Przy bardzo jasnym oświetleniu pomieszczenia jakie ma znaczenie, czy LCD
jest matowy czy błyszczący? Na jednym i na drugim nic nie widać.
Przetestowałem to w domu, bo też mam (zwłaszcza z rana) dużo słońca w
pokoju i różne monitory na tym samym biurku. Jak słońce daje zza okna,
to i tak nic nie będzie widać, nie ważne na jakim monitorze. Ze słońcem
radzą sobie dobrze tylko specjalne LCD do tego przystosowane -
przemysłowe, o podwyższonej jasności i kontraście

Pozdrawiam, Marcin