Re: sprwdzcie mi to....

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 02:45:26 MET DST

Użytkownik "verba" <verba@ooo.pl> napisał w wiadomości
news:eaoshn$s8s$2@atlantis.news.tpi.pl...
> cześć
>
> Dwa tygodnie temu wysłałem płytę główną do serwisu w ramach gwarancji. Nie
> odpalała a jak już odpaliła to zawieszała komputer. To był Asrock
> P455FX+.
> Chipset SiS 655 FX, dual channel. ATA133; AGP 8X, Sata....Pracowała pod
> procesorem Celeron Prescott 2.4 Ghz....Na moje wymagania płyta była
> optymalna i byłem z niej zadowolony. Można było komfortowo ogladać zdjecia
> czy filmy, buszowac expresowo IE po stronach WWW i grać w winning Eleven
> 9
> [...]

To chyba jest normalne dla każdego komputera. Sprawdziłem i w wszystkich 3
przypadkach pokazuje sie klepsydra na ułamek sekundy. Mam procesor 3.06 Ghz.
Więc pewnie każdy tak ma.

Co do tej sprawy to bym reklamował bo serwis nie oddał Ci twojej płyty.
Mówiąc dokładnie takiej samej płyty albo lepszej.

Serwis powinien naprawić, zastąpić zepsuty sprzęt nowym lub dać lepszy
model. Ale nigdy dać sprzęt używany lub stary.