Re: wyłączenie zasilania w zasilaczu

Autor: zcxz <zcxz_at_op.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 00:59:39 MET DST

Michal Lukasik wrote:
> Najwyraźniej ucierpiał nie tylko zasilacz. IMHO z dużym
> prawdopodobieństwem Twojego kumpla czeka też wymiana płyty gł.
mi się też tak wydaje ale to jest naprostsze i zarazem najdroższe
rowiązanie ;)
dręczy mnie to, że komp nie chce wstawać po wyłączeniu zasilacza, a gdy
jest włączony to daje rade i się uruchamia ;)
problemem jest to, że po spaleniu się tego zasilacza dostali bzika i
uparli się na wyłączanie...bo może się znowu spalić itd.
> BTW. Jedna wtopa z tandetnym zasilaczem niczego nie nauczyła Twojego
> kolesia?
nowy zasilacz to Modecom FEEL 350W za 65 pln'ow nie jest to rewelacja ;)

--
sp
zcxz