Re: asus a7v600-x i serial ata

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 14:42:56 MET DST

> mam nastepujacy problem.
> bylem zmuszony do zrestatowania ustawien biosu poprzez zworke na
> plycie
> (asus a7v600-x) u mojego kolegi, bo przesadzil z podkreceniem procka
> po tej operacji nie widac dysku. dysk jest na serial ata i
> wyczytalem
> ze nalezy wylaczyc raid aby dysk byl widoczny, ale w tym biosie
> (award
> bios 1004) nigdzie nie moge znalesc tej opcji. wiec podszedlem do
> tego
> inaczej, postanowilem zainstalowac od nowa system windows ... na
> [...]

Po pierwsze te płyty (przynajmniej w wersji bez x) po zawieszeniu z
powodu zbyt dużego podkręcenia przy następnym uruchomieniu wracają do
ustawień bezpiecznych - SETUP się pojawia, więc nie trzeba resetować
ustawień.

Po drugie podczas uruchaminia komputera klawisz TAB powoduje wejście
do menu kontrolera Serial ATA i powinno być widać dysk.

--
Józef