asus a7v600-x i serial ata

Autor: quel <queltasil_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 13:57:38 MET DST

witam.

mam nastepujacy problem.
bylem zmuszony do zrestatowania ustawien biosu poprzez zworke na plycie
(asus a7v600-x) u mojego kolegi, bo przesadzil z podkreceniem procka i
po tej operacji nie widac dysku. dysk jest na serial ata i wyczytalem
ze nalezy wylaczyc raid aby dysk byl widoczny, ale w tym biosie (award
bios 1004) nigdzie nie moge znalesc tej opcji. wiec podszedlem do tego
inaczej, postanowilem zainstalowac od nowa system windows ... na
poczatku wcisnalem F6 wgralem sterowniki z dyskietki do SATA ...
instalacja poszla kawalek dalej i po chwili pojawil sie komunikat ze
brak urzadzen typu HDD ... czyli tez dysk nie jest wykrywany ... mecze
sie z tym juz od wczoraj i nie wiem jak zrobic aby dysk byl widoczny.

wiem, ze pare osob mialo z tym problem, przegladnalem fora, bylo pare
takich zapytan, ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi.

bede BARDZO wdzieczny za kazda pomoc.

marcin.