Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 14:41:24 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> No cóż, takich różnic jak wymieniłeś to całkiem sporo by się znalazło ;-),
> ale różnic w kwestii *przeznaczenia* nie ma żadnych.

Aha, ja dorzuce tutaj troche w temacie troche obok, ze NT/2000/XP maja
bardzo mila mozliwosc montowania partycji jako katalog. Co to oznacza?
Ano, ze mozna miec w systemie jeden dysk C (np. na jednym dysku) oraz
katalog GAMES na drugim dysku fizycznie, a widocznyjako C:\GAMES

To jest dopiero wypas :)

Tak mi sie przypomnialo :)

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Polska krajem absurdu. Poczytaj o absurdach we wspolczesnym swiecie.