Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 13:58:05 MET DST

Użytkownik "Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com> napisał
w wiadomości news:eaq1ko$hmv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tym ze np kopiowanie pomiedzy nimi jest duzo szybsze (w razie braku
> miejsca takie przerzucanie sie zdaza). Tym iz nie kusi proba zmiany
> rozmiarow partycji co moze skutkowac rozwaleniem obu (przezylem).

Partition Magic? Współczuję... ;-)

> Tym tez iz w razie braku miejsca na jednym z dyskow mozna go podmienic na
> wiekszy.

No właśnie, tutaj także wystarczy dysk zmienić na większy i przenieść
partycje proporcjonalnie je powiększając. Znam nawet malutkie darmowe
narzędzie, które robi takie czary-mary.

No cóż, takich różnic jak wymieniłeś to całkiem sporo by się znalazło ;-),
ale różnic w kwestii *przeznaczenia* nie ma żadnych.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/