Re: toshbiba czy dell

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 13:18:31 MET DST

Dnia Wed, 2 Aug 2006 13:01:18 +0200, Dawid 'Grendel' Krysiak na
pl.comp.pecet napisał(a):

> Delle są może i niezawodne ale jednak od czasu do czasu coś w nich padnie.
> Rozmawiałem wczoraj z serwisantem przy okazji problemów z Toshibą i
> powiedział mi własnie, że toshiba i dell są o tyle upierdliwe, że zeby
> zrobić cokolwiek, trzeba je doszczętnie rozebrać.

Ale użytkownika to całkowicie nie dotyczy, jakby ;-)

Jak się coś popsuje to dzwonimy do serwisu i już, co nas, zwykłych
użytkowników interesuje, czy serwisant musi rozebrać laptopa czy nie :]

"Choć kobiety są aniołami, małżeństwo jest jednak diabłem. George Byron"