Re: notebook: hp vs dell

Autor: Markus Nightmare <markus-87_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 21:21:24 MET DST

Maniek napisał(a):

> Odezwij się za półtora roku wtedy pochwal/zgań tego laptopa.

Możesz byćpewny że się odezwe i poachwale

> Czy możesz napisać czy Acer wreszcie zmodyfikował zasilacze ?
> Ostatnie (rok temui) jakie pamiętam miały zarówno wymiar jak i wagę
> cegły klinkierowej. Dodatkowo acer był robiony z badziewnego plastiku
> - może coś się zmieniło...

Zasilacz ma wymiary 10cm/4cm. jak dla mnie jest to optymalny wymiar a
długość kabla też jest bardzo urządzająca koło 3 m. Ja
praktycznie cały czas jak jestem w domu używam zasilacza i mogę po
całym pokoju spacerować :)
A co do wykonania to ja na nic nie narzekam. Słyszałem różne opinie
na temat tej marki i jak na razie żadna się nie potwierdza. Jestem
zadowolony:)

> Pytanie ile to jest krótki czas ? 24h czy tydzień/dwa ? Można
> stracić ladne tysiące PLN przez tydzień zawalając projekt :( Do
> della przyjeżdża serwis z całym takim lapkiem w torbie i koleś
> wymienia to co zdiagnozuje on-site... Moja (3letnia) gwarancja
> kosztowała cos około +800PLN ale uważam, że warto Nie znasz dnia
> ani godziny.

Osobiście nie doświadczyłem jeszcze usług serwisowych więc się
nie mogę wypowiedzieć
. Człowiek się dopiero sam przekonuje jak i co jest a nie opierając
się na wypowiedziach innych które nie zawsze są prawdziwe.
Pozdrawiam