Sch³odzenie wnetrza obudowy a temperatura dysku

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 11:05:39 MET DST

Witam,

Zmienilem ostanio dysk bo stary zaczal wydawac dziwne odglosy. Przy
okazji dotknalem dysku (seagate baracuda) i okazalo siê, ze jest bardzo
cieply. Tak na oko za cieply niestety nie moge odczytac SMART wiec nie
moge podac danych liczbowych. Trzeba chlodzic zatem. Komputer to p3 450
grafika riva 128

Tutaj niestety mam problem poniewaz brak odczytu temperatury na dysku
zostaja mi pomiary palcem a sa one malo wiarygodne. Dlatego pisze do
specow czy waszym zdaniem instalacja 80mm wentylatora wyciagajacego na
miejscu oznaczonym na 3 zdjeciu strzalka pomoze dyskowi czy raczej
szukac bardziej radyklanych rozwiazan, portfel tez nie jest z gumy.
Pozostale dwa zdjecia pogladowe.

http://img162.imageshack.us/img162/3653/1wg5.jpg
http://img162.imageshack.us/img162/4148/2co2.jpg
http://img140.imageshack.us/img140/32/3jw8.jpg