Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 11:04:45 MET DST

No to jest wyjscie, tyle ze do tej pory korzystalem tylko z FAT32
Duzo latwiej dostac sie do dysku z FATem w razie jakiejs awarii
Tyle ze na duzym dysku zakladanie FAT32 mija sie z celem z powodu duzych
klastrow, wiec NTFS i tak mnie czeka
Mysle tez ze do takiego kombinowania moznaby wykorzystac wersje XP
startujaca z CD
Nawet jesli wydziele osobna partycje na system i programy, oraz osobna
na dane, to nigdy nie wiadomo jakie programy zainstaluje i ile miejsca
potrzeba na takiej partycji
To mnie zawsze zniecheca do robienia partycji - np. brakuje mi miejsca
na dysku z danymi, a duza czesc partycji na system jest pusta i sie
marnuje. Albo sytuacja odrwotna - przyjdzie jakis duzy soft i braknie
miejsca na partycji systemowej a na partycji z danymi miejsca sporo.

Najlepszy bylby jakis dynamiczny podzial, ale nie slyszalem o takim
rozwiazaniu
Marx
Marx