Re: Sch³odzenie wnetrza obudowy a temperatura dysku

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.wytnij.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 13:09:52 MET DST

Tomek Banach wrote:

> Dlatego pisze do
> specow czy waszym zdaniem instalacja 80mm wentylatora wyciagajacego na
> miejscu oznaczonym na 3 zdjeciu strzalka pomoze dyskowi czy raczej
> szukac bardziej radyklanych rozwiazan, portfel tez nie jest z gumy.
> Pozostale dwa zdjecia pogladowe.

Raczej niezbyt pomo¿e. Na Twoim miejscu spróbowa³bym prze³o¿yæ szyny na
dyski twarde trochê ni¿ej, w miejsce, gdzie s± dziurki wlotowe
powietrza. Tam zamontowa³bym wentylator wt³aczaj±cy zimne powietrze.

Nie próbowa³em jednak tych szyn nigdy przek³adaæ, dlatego, je¶li nie
by³oby to mo¿liwe:

po³o¿y³bym dysk na dnie obudowy (i tak le¿y na cdromie i nie jest
przykrêcony) i zamontowa³ wentylator wt³aczaj±cy zimne powietrze w tym
samym miejscu.

Taki wentylatorek znajdziesz za 7z³ na Allegro, szukaj ARCTIC COOLING
Fan Pro 2 TC. Bardzo cichy i ¶wietnie ch³odzi mój dysk.