Re: DVD-/+RW - co jest nie tak?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 09:57:46 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9812F0E766E75mbien@127.0.0.1...
> *KW* <kw@poczta.neostrada.pl> wrote:
> Powiedz mu o co chodzi, bo nie zrozumie - Ty zreszta tez popelniles
> blad bo chodzilo Ci zapewne o DVD+R - tak to jest nielogiczne ze strony
> producentow. A swoja droga tego kto projektowal i co gorsza zatwierdzil
> oficjalne logo DVD+R oraz DVD+RW trzebaby powiesic za jaja. Ilu to juz
> ludzi kupujac pierwsze DVD+R myslalo ze kupuje plyte wielokrotnego zapisu,
> bo niby skad maja wiedzec ze ma byc pod identycznym logo dopisek
> rewritable. W koncu termin xx-RW w czasach CD byl jednoznaczny.

Tym razem piszę o DVD-/+RW (słownie eR Wu). :-)
I ja sobie myślałem, że te płyty są jak CD-RW i będę mógł nagrywać je na
Nero czy PowerISO, a potem kasować i powtarzać. Nie zawsze bowiem chcę
wypalać na zawsze - często potrzebuję płytki na krótko. Z standardem DVD mam
do czynienia od niedawna.

A temat DVD+R (z logo RW) poruszałem wcześniej i został pięknie wyjaśniony.

Liczyłem na Atlantisa, że coś skrobnie... W sumie kulturalnie piszących i
znających to i owo jest tylko kilku tu, a reszta to krzykacze (to jest
gówno, kup lepsze, itp.). :-(