Re: DVD-/+RW - co jest nie tak?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 23:40:54 MET DST

*KW* <kw@poczta.neostrada.pl> wrote:

> Czyli chcesz tę płytę TDK DVD-RW używać jak płytę wielokrotnego zapisu ?

            Powiedz mu o co chodzi, bo nie zrozumie - Ty zreszta tez popelniles
blad bo chodzilo Ci zapewne o DVD+R - tak to jest nielogiczne ze strony
producentow. A swoja droga tego kto projektowal i co gorsza zatwierdzil
oficjalne logo DVD+R oraz DVD+RW trzebaby powiesic za jaja. Ilu to juz
ludzi kupujac pierwsze DVD+R myslalo ze kupuje plyte wielokrotnego zapisu,
bo niby skad maja wiedzec ze ma byc pod identycznym logo dopisek
rewritable. W koncu termin xx-RW w czasach CD byl jednoznaczny.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl