Re: resety GPU :/

Autor: <marcin.pawelec_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 08:31:45 MET DST

D|Maxxx napisał(a):
> witam,
>
> otoz co jakis czas, bez scisle okreslonej przyczyny, choc czesciej przy
> ladowaniu jakichs wiekszych grafik do karty, resetuje mi sie karta
> graficzna. [..]

skąd pewność, że to gpu? co to znaczy: jakichś większych grafik?
jeśli masz na myśli 500MB plik corela czy fotoszopa - to gpu zwykle
nie ma z tym nic wspólnego. Szybciej upały albo ram! A może
kodensatory na płycie już nie spełniająswojej roli? Podejrzewam
też zasilacz.

Jak "goronc" atakuje, to mój duron nie radzi sobie z zeskalowaniem 600
MB psd-ka; otwieram budkę, stawiam w przeciag - i jest lepiej... ale
myślę o wymianie sprzętu.

Serdeczne pozdrowienia
==
Marcin Pawelec