Re: jesli nie NEC DVD to co?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 08:28:07 MET DST

Peptulis Amargolis napisał(a):

> coraz blizej jestem zakupu nagrywarki DVD - na razie padlo na NEC
> 4571A, ale szukam dalej. Jesli nie ten NEC to co?

W moim przypadku odpowiedź byłaby jedna i brzmiałaby: Pioneer DVR-111 :)

> Nie chce napewno zadnego: LG, Samsung

Tutaj zgadzam siÄ™ w 100%. :)

> BenQ

Moge zapytać dlaczego? No chyba, że powodem jest brak obsługi DVD-RAM,
to w takim razie siÄ™ zgadzam. :)

> Lite-On

KiedyÅ› robili naprawdÄ™ dobre nagrywarki, seria 8x2... Sam mam 812S i
jakość nagrywania jest świetna. :) No i poza tym zwraca błędy PIE/PIF,
dobry sprzęt do podstawowego testowania. Dzisiaj jakoś mówi się o
gorszej jakości zapisu i awaryjności, więc chociaż jak dotąd miałem
dobre doświadczenia z tą firmą nie wziąłbym już raczej niczego nowego od
nich...

> Plextora (bo drogi).

To jest argument, chociaż nie płacisz za markę, a za możliwości i jakość. ;)

> Co sadzicie o Panasonicach, Toshibach, Sony. Czy znajde tu cos
> lepszego niz ten NEC?

Sądząc z testów nic ciekawego, w każdym bądź razie chyba nie znajdziesz
w ofercie powyższych firm niczego lepszego niż NEC czy Pioneer...

# /George Orwell - Rok 1984/