Re: resety GPU :/

Autor: D|Maxxx <dieta.maxxx_at_SPAMgmail.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 09:00:00 MET DST

marcin.pawelec@gmail.com wrote:

> skąd pewność, że to gpu? co to znaczy: jakichś większych grafik?

kiedy mialem oryginalne stery ATI otzerymywalem po czyms takim komunikat
o tym ze 'VPU Recovery zresetowal Akcelerator Graficzny..' czy cos.
wiekszych grafik czyli np. film lub jakis kawalek gry.

> jeśli masz na myśli 500MB plik corela czy fotoszopa - to gpu zwykle
> nie ma z tym nic wspólnego. Szybciej upały albo ram! A może

wykluczam upaly - dzieje sie tak rowniez w zimie.

> kodensatory na płycie już nie spełniająswojej roli? Podejrzewam

sprawdzilem, nie spuchly (jeszcze ;) )

> też zasilacz.

tak nagle? nie dokladalem nowych sprzetow ale na razie jest tak:

AMD Duron 1600 MHz, 1 x 256 MB DDR SDRAM, Dysk Maxtor 80 GB + WD 10 GB,
DVD LG, GFX to wspomniany Raedon, dzwiek to Creative Audigy 2.. wszystko
chodzi dotychczas na Megabajcie :D 350 W i plycie Asus A7V266-MX

> Jak "goronc" atakuje, to mój duron nie radzi sobie z zeskalowaniem 600
> MB psd-ka; otwieram budkę, stawiam w przeciag - i jest lepiej... ale
> myślę o wymianie sprzętu.

w kompie mam srednio 5 stopni mniej niz w pomieszczeniu - zadbalem o to.
ponadto z dodatkowym wentlatorem na GPU, bezposrednio na radiatorze
karty nic sie nie zmienialo.

--
regards,