Re: jesli nie NEC DVD to co?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 08:25:02 MET DST

> coraz blizej jestem zakupu nagrywarki DVD - na razie padlo na NEC
> 4571A, ale szukam dalej. Jesli nie ten NEC to co?
>
> Nie chce napewno zadnego: LG, Samsung, BenQ,

BenQ akurat ma dobra opinie (przynajmniej starsze modele, bo
najnowszy juz "sie spsul" podobno)

Pomysl nad Pioneer'em 111 / 111D z opcja przerobienia
na 111L. Albo (jesli panel przedni Ci sie nie podoba) wez
Asus'a 1608P3S i tez przerob na 111L.

Bedziesz mial jedna z najlepszych (w tym segmencie cenowym)
nagrywarek i do tego LabelFlash na oslode. :)

> Co sadzicie o Panasonicach, Toshibach, Sony.

O ile wiem to Sony nie robi napedow... jedynie drukuje swoje logo
na innych konstrukcjach. Jak pozostali - nie wiem.

Pozdrawiam,
Vituniu.