Re: Zasilacz - czy wytrzyma...?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 01:38:35 MET DST

Użytkownik "k_js" <krzychu_j4@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eaogub$mo6$1@atlantis.news.tpi.pl...
>A czy jest moze jakis program ktory by sprawdzal rzeczywista moc zasilacza?
>Czy tylko zostaje wierzyc na slowo producentowi?:(

Daj spokój programom - żaden nie poda rzetelnej informacji. Załatw sobie
woltomierz i posprawdzaj napięcia na molexach (tych 4 pinowych wtyczkach np.
do napędów). Bodajże żółty i czarny - 5V +-5%, czerwony i czarny - 12V +-5%,
chociaż mogłem pomylić żółty z czerwonym ;-)

Włącz komputer, każ mu coś robić i sprawdź czy te dwa napięcia mieszczą się
w normach. Jeśli tak - zasilacz sobie radzi. Jeśli nie - sporo ryzykujesz
;-)

--
Pozdrawiam
Brovar