Re: chipset VIA pod P2?

Autor: K <kurt76.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 17:22:04 MET DST

Vituniu <vituniu@poczta.fm> napisał(a):

> divx,
>
> O ile pamietam wyniki testow, to zarowno Whitney (i810)
> jak i Solano (i815) byly o "oczko" mniej wydajne od i440BX.
>
> Z reszta - jakiez to przewagi ma i810 nad BX?
>
> Pozdrawiam,
> Vituniu.

nie mam dostepu do materialow w tej chwili, ale juz pisalem niedawno na
grupie na ten temat - generalnie chodzi o tzw "hub" cpu komunikuje sie z
pamiecia poza magistrala PCI i to z czestotliwoscia 266mhz.. jak na tamte
czasy sprawa rewolucyjna i to sie odczuwa wlasnie przy dekodowaniu video
chyba... transfer do pamieci w szczegolnosci przy celeronach (taktowanie
asynchroniczne pamieci 100mhz, do tego "hub") miazdzy BX-a.. szkoda ze tylko
256 mb mozna wlozyc...