Re: pilot do lapa

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 15:54:43 MET DST

Przemysław C. <pc83_towywalic_@wp.pl> napisał(a):

> KaNo napisał(a)
> >
> ja z tego nie bede korzystal tylko trenerzy prowadzacy prezentacje i
> glwonie to tylko power point i ewentualnie pdf wiec wystarczy tylko
> nastepna/poprzednia strona/slajd
> znalazlem fajny logitecha z bajerami (wskaznikiem laserowym i ma nawet
> zegar ktory informuje wibracja ze zostalo 2 minuty do konca prezentacji
> - przydatna funkcja)
> pozdrawiam i dziekuje za odzew

Jezeli nie bedziesz uzywal sam, to najprostszy jest najlepszy. Z
doswiadczenia moge powiedziec, ze im wiecej przyciskow, tym wiecej pomylek,
ktorych liczba wzrasta (i to nie liniowo) wraz ze stopniem zdenerwowania
osob prezentujacych. Testowalem wiele pilotow i jedna rzecz jest wspolna,
wskaznik laserowy we wszystkich jest tak slaby, ze najlepiej o nim
zapomniec, szczegolnie w duzej sali. Twoj pierwszy "przypadkowy" link jest
bardzo dobrym strzalem. Po wielu probach wrocilem do tego pilota, jest
prosty, niezawodny, dziala z duzej odleglosci, nie jest potrzebny zaden
program, sterowniki, dziala z PP i Adobe.
Pozdrowienia