Re: pilot do lapa

Autor: Przemysław C. <pc83_towywalic__at_wp.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 09:15:31 MET DST

KaNo napisał(a)
> a dokladniej do jakich prezentacji, w jakich programach? Bedziesz z niego
> korzystal sam, czy rowniez inne osoby?
> pozdrowienia

ja z tego nie bede korzystal tylko trenerzy prowadzacy prezentacje i
glwonie to tylko power point i ewentualnie pdf wiec wystarczy tylko
nastepna/poprzednia strona/slajd
znalazlem fajny logitecha z bajerami (wskaznikiem laserowym i ma nawet
zegar ktory informuje wibracja ze zostalo 2 minuty do konca prezentacji
  - przydatna funkcja)
pozdrawiam i dziekuje za odzew